Marketing és online felületekért felelős szakember

Felelősségek és feladatok:

  • Marketing stratégiákat dolgoz ki és ültet életbe
  • Folyamatosan követi a piacot és a konkurenciát
  • Követi a piacon a cégünk által forgalmazott termékekhez hasonlókat
  • Piackutatásokat végez, feldolgozza az így kapott adatokat és elemzésre tovább küldi felettesének
  • Optimizálási/módosítási lehetőséget javasol közvetlen felettesének. Marketingkommunikációs politikákat dolgoz ki a cég piacon levő vagy új termékeihez.
  • A vásárlói hűség megerősítésére eljárásokat dolgoz ki
  • Kidolgozza a marketingstratégia és kampány költségvetését
  • A cég termékeinek promoválására javaslatokat tesz közvetlen felettesének és azokat kivitelezi
  • Kapcsolattartás és a termékek promoválása
  • Követi a honlapot és javaslatokat tesz az aktualizálására
  • Rendezvények szervezése a számára leosztott márkanevek reklámozására, népszerűsítésére 
  • Felelősséget vállal a cég on-line felületeinek (honlap, különböző belső számítógépes alkalmazások, facebook, google Ads) hatékony működéséért, vagyis:

- szerkesztésért (mint felhasználó)

- elküldött/tárolt adatok, információk pontosságáért

- a cég arculatára illetve a forgalmazott márkákra vonatkozó standardok betartásáért

  • A cég honlapjának aktualizálása, keresőmotorokra való optimalizálása a konverziók számának növelése érdekében
  •  SEO és Analytics beszámolók készítése, következtetések bemutatása és javaslatok az észlelt hibák javítására
  •  Kül és belföldi kiállításokon való részvétel
  •  A kampányokban használt reklámanyagok (katalógusok, szórólapok, bannerek, brosurák, promóciós termékek) kezelése

A munkahelyi magatartás terén a következőkért felelős:

- Folyamatosan gyarapítja szaktudását

- Bizalmasan kezeli a céggel kapcsolatos információkat és dokumentumokat

- Szerepet vállal a nehezen kezelhető helyzetek és problémák megoldásában

Követelmények:

  • Üzleti marketing ismeretek
  • Képesség a cég termékeinek és szolgáltatásainak az elsajátítására
  • Nyitottság az újra
  • Az on-line és off-line felületek nagyon jó ismerete
  • Számítógépes ismeretek:: MS Office, grafikus programok (Corel, Adobe előnyt jelent)
  • Tapasztalat marketing és SEO területén előnyt jelent
  • Idegen nyelv ismerete (angol,német)
  • Komolyság
  • Csapatszellem
  • Analitikus és szintetizáló gondolkodás
  • Kreativitás
  • Jó szervező készség
  • Hajlam az együtműködésre
  • Profitorientált
  • Társaságkedvelő
  • Barátságos
magyar

Rólunk

A Pick Up SRL a kisteherautók, a 4x4 és a terepjárók iránti szenvedélyből született 2004-ben, csupán 2 alkalmazottal. Kezdettől fogva kitűntünk azon autókereskedések közül, amelyek kínálatában hasonló kisteherautók vannak, és amelyekkel elindítottunk egy a mai napig tartó együttműködést.
×